Ulkolentiksen uusi päivä 19.8. ja muita syysjuttuja
Ulkolentisturnaus siirtyy pelattavaksi la 19.8. Ennakkotietoja syksyn toiminnasta!
Ulkolentisturnaus siirtyy pelattavaksi la 19.8. Ennakkotietoja syksyn toiminnasta!
Kevätkauden viimeinen Höntsyjooga tänä iltana. Edessä kesätauko, jonka aikana höntsyläiset pääsevät Astangajoogakoulun tunneille erityishintaan. Syksyllä jatketaan pienin muutoksin: tunti pitenee ja käyttöön tulee pieni lisämaksu.
Perjantaina 2.6. pelattiin Norsupalloturnaus, jossa voittajaksi selvisi tällä kertaa Kauppakamarin A-joukkue.
Vuoden kolmas lentisturnaus iskettiin lauantaina Vuoreksessa ja isoimman pystin vei kotiinsa Toni Luhti. Kaikista tämän vuoden turnauksista koostuvan kokonaiskisan kärjessä jatkaa Minna Salmi. Seuraava turnaus lauantaina 5.8. Kaukajärven beach-kentillä.
Kesän futisvuorot selvillä, samoin pesäpallovuorot, joille kaivataan ennakkoilmoittautumisia. Tietoa myös muiden lajien kesäsuunnitelmista.
Vuoden 2017 toinen lentisturnaus on pelattu, ja sen vei nimiinsä Juuso Fagerlund. Uusi turnaussysteemi vaikutti varsin toimivalta ja tehtiin kaikkien aikojen kävijäennätys. Vuoden Iskuri -kisaa johtaa ylivoimaisesti Minna Salmi.
Maanantaina Höntsyn ohjelmaan tuli uutena Höntsyjooga, jota kävin itsekin ekakertalaisena testaamassa. Lue tästä, millainen tunti on kyseessä!
Höntsyjooga alkaa 20.3. Ohjelmassa näinä aikoina muutoksia myös lentiksen, sählyn ja futsalin osalta. Muistattehan ringette-vuorot sunnuntaisin! Ensi viikolla hiihtoloman vuoksi hieman tavallisesta poikkeava ohjelma.
Vuoden eka iso lentisturnaus on pelattu, voittajaksi selvisi Teemu Rämö. Myös A- ja B-Nyyssösille pokaalit. Lue myös, mitä mietitään seuraavan turnauksen suhteen ja milloin se on.