Ulkolentiksen uusi päivä 19.8. ja muita syysjuttuja
Ulkolentisturnaus siirtyy pelattavaksi la 19.8. Ennakkotietoja syksyn toiminnasta!
Ulkolentisturnaus siirtyy pelattavaksi la 19.8. Ennakkotietoja syksyn toiminnasta!
Kevätkauden viimeinen Höntsyjooga tänä iltana. Edessä kesätauko, jonka aikana höntsyläiset pääsevät Astangajoogakoulun tunneille erityishintaan. Syksyllä jatketaan pienin muutoksin: tunti pitenee ja käyttöön tulee pieni lisämaksu.
Vuoden kolmas lentisturnaus iskettiin lauantaina Vuoreksessa ja isoimman pystin vei kotiinsa Toni Luhti. Kaikista tämän vuoden turnauksista koostuvan kokonaiskisan kärjessä jatkaa Minna Salmi. Seuraava turnaus lauantaina 5.8. Kaukajärven beach-kentillä.
Maanantaina Höntsyn ohjelmaan tuli uutena Höntsyjooga, jota kävin itsekin ekakertalaisena testaamassa. Lue tästä, millainen tunti on kyseessä!
Höntsyn tulevaisuus näyttää tällä hetkellä varsin valoisalta. Kiitos siitä teille ja Tampereen kaupungille. Hesarin jutun myötä on kysytty, miten näin upeaa toimintaa voisi levittää muuallekin Suomeen – no, miten?
Höntsy tekee tänä vuonna kaksi joululahjoitusta. Haussa ovat jo aiemmin julkistetut Höntsystipendit, lisäksi lahjoitimme 40 kertalippua Tampereen etsivän työn verkostolle syrjäytymisen vastaiseen työhön.
Vuoden viimeisen lentisturnauksen ja Vuoden Iskuri -kisan tulokset.
Haluaisitko höntsätä, mutta rahatilanne ei anna myöten? Tunnetko jonkun, jolla on tämä tilanne? Jouluksi jaossa Höntsystipendinä 50% alennusoikeuksia vuoden 2017 Höntsypassiin.
Yösäbä on pelattu, turnausvoittajaksi selvisi Esa Kivimäki ja paras molari oli Niko Ojala. Eri lajien taulukkoturnauksista koostuvan Grand Slam -kokonaiskilpailun vei nimiinsä Petteri Vaittinen.